onsdag 17. april 2013

Nøstebarn-sett

Da jeg gikk gravid med minsten strikka jeg babyteppe, sokker og lue etter mønster fra Nøstebarn. 
 
Vesten strikket jeg nå i påska, eget innlegg HER.
 
Alt er strikket i garnet til Nøstebarn, farge 12 Naturbrun.
 
 
Sokkene har han vokst ut av, de ble flittig brukt i vinter. Disse sokkene detter ikke av føttene!
Teppet er skråstrikket. Det har blitt brukt daglig i vogna.
 
 Lua har han brukt siden tidlig i høst og passer godt enda. Oppskriftene finner HER.


 
Takk for besøket i bloggen min!
 
Ha en fin dag!
 
 

5 kommentarer:

  1. Flott sett! Jeg synes den fargen er så fin!

    SvarSlett
  2. Så fint sett og fin ullunge:-) Nøstebarnoppskriftene vender jeg stadig vekk tilbake til!

    SvarSlett
  3. Nå har jeg surfet rundt i bloggen din, og sett på masse fin inspirasjon, både papirarbeid og strikking.
    Mye fiiiiiiiiiiiiiiint!!
    Takk for inspirasjonen!

    God helg

    SvarSlett
  4. Lovely knitting! Gorgeous baby! And really pretty cards in your recent posts, Marianne! Hugs, Lesley

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin