torsdag 11. april 2013

Nøstebarn vest

I påska strikka jeg denne vesten til minsten. Den strikkes i ett langt stykke og sys sammen i sidene etterpå. Morsom å strikke!

 
Mønsteret og garnet er fra Nøstebarn, knappene kjøpte jeg i Kragerø i påska.
Jeg brukte pinnestørrelse 4.
Jeg synes denne brunfargen er fantastisk fin. Har strikka lue, sokker og teppe i samme farge, det kommer på bloggen en annen gang.

 
Vesten passa fint, og ser ut til å skulle vare en stund også!

 
Ha en fortsatt fin dag :-)

4 kommentarer:

  1. Hei du :o)
    Så fin vest. Enig i at fargen er super.
    Så morsomt å lese forrige innlegget ditt nå. Tenker som du - skulle vært gøy å hatt bilde av alt man hadde strikket/heklet opp igjennom årene. Det første jeg husker, var en bamse jeg strikket i 1. klasse. Og jeg husker fortsatt hvordan den ble laget.
    Kos deg videre med håndarbeidet ditt. Klem :o)

    SvarSlett
  2. Hei.
    S fin denne var!:)) den fikk jeg lyst å strikke til min nye nevø!:))
    Har strikket helseteppe til både han og storesøstra fra nøstebarn. Husker du hva fargen heter?
    Ida

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Fargen er nr 12 naturbrun og mønsteret er nr 1902 Babytrøyer. Synes fargen har så fin melering

      Slett
  3. Så utrolig fin! :) Har også planer om å strikke en vest etter hvert

    Ha en fin helg : )

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin