søndag 13. februar 2011

DT - Stamptacular + bok til mamma

It's Sunday and a new challenge at Stamptacular. For this weeks challenge you will create a card or project that has something to do with food.

Jeg har laga et forkle-kort. Inspirasjon til dette kortet fant jeg hos dyktige Wenche.


Motivet er fra hÄnglar og papirene fra Maja design. Båndene kjøpte jeg på Papirgleder. Blonden er fra Hvite Drømmer i Kragerø.


Kortet kan åpnes og inni har jeg maskert sammen to motivet fra samme hÄnglar-kit. Muffinspapirene fra Maja passer godt til :-)


Jeg minner om Stamptaculars DT-call HER.

Det er morsdag i dag og her er gaven jeg ga til min mor. Jeg har lenge beundra de fine bøkene som "alle" lager for tiden og jeg måtte også prøve meg på en :-) 
Jeg har brukt Wenche sin tutorial.


Motivet er fra Picture & Scrap, boken er derfor et bidrag dit.
Papirene er fra Maja design (kremt..).
Hjørnene er kjøpt på Panduro og jeg har fått brukt mine nye Spellbinders :-)



Tekststemplene er fra Stempelglede, Norsk stempelblad og kort & godt.


Boken var såå morsom å lage, jeg har allerede begynt på en ny som kommer i bloggen om en stund!


Boken er med på disse utfordringene også:
- Kort o mania: Ikke 15x15
- Sketchy Colors: Fersken, grønn og gull

Ha en fin dag! Jeg skal ut i det fine (men kalde) været :-)

- Marianne -


22 kommentarer:

  1. O wow these are awesome, love the vintage look so elegant and stunning. Wishing you a nice day. Hugs xxx

    SvarSlett
  2. Nydelig, nydelig, Marianne:O) Du er så kreativ, og tryller fram det ene mesterverket etter det andre:O) Både forklet og bokkortet er en fryd for øyet!
    Ha en herlig ettermiddag.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  3. et kjempeflott forklekort og et nydelig bokkort du har lagd.
    klem :)

    SvarSlett
  4. Wawww så flot en bog... så lækkert og gennemført med det hele. Og sikke en skøn indhold

    Tak fordi du deltager i vores konkurrence på Pictureandscrap.
    Håber du får lyst til, at deltage igen.
    Hilsen Lissy

    SvarSlett
  5. Kjempeflott forklekort, så smart og bruke det som kort ! (Jeg har kun brukt det som en side, men det skal jeg gjøre om neste gang :-) Nydelig motiv, flott fargelagt.
    Flott bokkort også :-)

    SvarSlett
  6. Sååå stilig og flott bokeske!! Lekkert pyntet og mange flotte detaljer!

    Tusen takk for du deltar i Vintage utfordring!

    Klem Mette

    SvarSlett
  7. Her er det bare å sukke og kikke til øyet er stort og vått.
    Det at du har laget denne boken i grønt var jo bare superlekkert!
    Nydelige stempler og utrolig gjennomført pynting. Vakkert i massevis dette Marianne.

    Takk for din deltagelse hos Picture and Scrap.
    Klem Renate

    SvarSlett
  8. Hallo i luken for ei flott bok!! & kortet var også flott:o)

    SvarSlett
  9. Så utrolig stilig bok du har laget! :) Det var jo en fantastisk gave idee!! :) Takk for at du tittet innom bloggen min! :)

    SvarSlett
  10. Alle bøkene jeg har sett rundt omkring er superfine, men denne Marianne, den slår alle. Den må jo mariannemamman ha blitt veldig glad for i dag!

    Håper du har hatt en strålende morsdag også!
    Klem

    SvarSlett
  11. Så fantastisk stilige!! Jeg synes de bøkene er kjempetøffe! Laget en til mannen når han hadde bursdag. Men din var virkelig lekker, tror jeg må lage en slik til mammaen min også.

    SvarSlett
  12. Wow! Så utrolig nydelig bok du har laget!
    Så flott gjennomført!
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    Ønsker deg en god dag.
    KLem Anne

    SvarSlett
  13. Wow fantastiske begge disse du har laget, skikkelig stilig forkle :-D
    Og boken var aldeles vakker, får mer og mer sansen for denne varianten. Veldig lekkert blomsteroppsett.
    Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem Guro

    SvarSlett
  14. Wow, så lekkert bok-kort og forkle-kort!!
    Nydelige mønster ark og flott pyntet!!

    Ha en fin uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  15. Wow vilken läcker bok! Blir verkligen sugen på att prova göra en själv :)
    Tack för att du deltar hos Kort o Mania.

    SvarSlett
  16. Dette er noe av det flotteste jeg har sett!
    Både boka og kortet.
    Helt rått!!!

    Klem

    SvarSlett
  17. Lækker bog du har fået lavet. Jeg kan godt lide din pyntning af bogen. Det ser bare godt ud. Uden at være for meget.

    Tak for din deltagelse hos vintageudfordringen.

    SvarSlett
  18. Kjempeflott forkle-kort og for en rålekker bok-eske!!! Så utrolig vakker og gjennomført!
    Ha en deilig Tirsdag:)
    Klemmer:)

    SvarSlett
  19. Hvor skal man begynne?!
    Først dette fine forkle kortet, alt så gjennomført med muffins over alt! Lekre papirer.
    Også denne flotte boken! Den var SÅ flott, at jeg fikk nesten lyst å prøve en sånn...
    Klem

    SvarSlett
  20. WoooW Hvor er din bog-æske super flot.
    Tak for at du har lyst at deltage på min udfordring. KH Sanne

    SvarSlett
  21. Sinnsykt kult forklekort. Det skal jeg legge meg på minnet. Morsdagsgaven var nyyyydelig.

    SvarSlett
  22. Såå nydelig og tøft dette kortet var da!:) Og esken under her var bare "magisk" flott..og DEN håndkremen elsker jeg;))). Men, jeg er såå glad for at jeg tok meg tid hos deg, for her var det maaasse inspirasjon å hente!!!:)
    Ønsker deg en strålende lørdag fortsatt, og takk for titten:)
    Lagt meg som følger, så jeg får være med på fortsettelsen av dine lekre og kreative prosjekter:)
    Scrappe'klem, Ellen:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin