mandag 3. desember 2012

Fire bidrag til jul i november :-)


Heisann!
 Her er bidragene jeg hadde med i konkurransen "Jul i november" på forumet til Papirdokkene. Det var fire oppgaver som skulle leveres og så var det avstemming blant forummedlemmene. Og jeg var så superheldig å vinne første plassen! :-) Det var utrulig artig. Takk til dere som stemte på bidragene mine!
 
Her er mine fire bidrag. Nedenfor kommer et bilderas av de enkelte bidragene, håper du henger med :-)

 
Første oppgave var å lage et bidrag med tema snø/kulde. Jeg var på scrappebesøk hos Gry-Anette for en tid tilbake og da så jeg et shaker-kort hun hadde laga. Synes det var så fint og fikk forklart hvordan det skulle lages.
Jeg har maskert sammen et motiv og et gjerde fra Bildmålerna. For å få "snø" på gjerdet og rundt motivet har jeg brukt Liquid pearls og stickles.

 

 
Jeg har laget en kant rundt panelene med liquid pearls. Den hvite stjerna er stanset ut fra en hvit serviett som er stifta sammen i midten. Har hatt embossingpulver inne i shaker-bildet.

 
Her er oppgave 2: Engler.
Har brukt et gammelt motiv fra hÄnglar & stÄnglar. Har hatt glossy accents på julekula.
På dette kortet har jeg brukt masse Glimmer mist og Distress Stains.


 
Oppgave 3: Lag noe du kan pynte med til jul. Jeg hadde sett Marianne sin julelykt hos Kreativ Glede og hadde lyst til å prøve å lage en slik. Jeg hadde ingen mal så lykten ble laget etter egne mål. En side er 10x15 cm. Jeg har pyntet med motiver fra Magnolia og Bildmålerna. Vinduene er overhead-ark.  Teksten er fra Kreativ Hobby.

 
 





 
En liten Bildmåler-gutt fikk sitte inne i lykta :-)
Jeg har kjøpt telys med batteri på Clas Ohlson som jeg bruker inne i lykta.

 
Tilslutt oppgave 4: Lag et kort inspirert av en julesang. Jeg har maskert sammen to nye Magnolia-motiv. Jeg har hatt Stickles på motivet for å etterlikne snø. Tekst fra Kreativ Hobby. Det er ikke så lett å se men kortet er full av hvote "dotter" etter Distress Stains.



 
Dette ble et langt innlegg! Håper du fortsatt henger med!
 
For...
Siden jeg vant "Jul i november" og siden jeg har bursdag i dag så har jeg lyst til å gi en liten gave til en av dere!
Legg igjen en kommentar i innlegget her om at du ønsker å være med i trekningen!
Jeg trekker en vinner 8.desember og da legger jeg ut bilde av det jeg gir bort :-)
 
Adventsklem fra Marianne
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Fantastisk!!! Du er så utrolig kreativ og flink. Ja må hun LEVA i hundrade år!!! Bursdagsklemmer Fra hemmelige beundrere på Venstøp ;)

    SvarSlett
  2. Helt skjønne kort, Marianne! Gratulerer med dagen! Bursdagsklem fra meg.

    SvarSlett
  3. Så lekre kort du har laget! Kjempe flotte! Gratulerer med seieren, vel fortjent!
    Gratulerer så mye med dagen også, håper dagen har vært fin!
    Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen, spennende!

    SvarSlett
  4. Gratulera med dagen i går og som vinner av konkurransen. Det fortjente du med desse flotte bidraga.
    Og så bra at eg hang med heilt til slutt av innlegget ditt, så kan eg bli med på trekkinga av din overraskelse :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med seieren, den var velfortjent :) og gratulerer med dagen.
    Jeg vil gjerne være med i trekningen :)
    klem :)

    SvarSlett
  6. Sooo many beautiful creations, Marianne, I don't know where to begin! I adore your work....always such a pleasure visiting your blog!

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin