søndag 14. april 2013

Jubileumskort

Her kommer det et nytt kort laget på bestilling til mammaen til en venninne.
På forsiden av kortet har jeg brukt et motiv fra Bildmålerna.

 
Jeg ville på dette kortet også ha et motiv inni kortet.
Jubilanten var på "jentetur/dametur" til varmere strøk da kortet skulle gis bort, så da fant jeg et motiv som passa til dette.
Masse herlige damer som nyter livet :-)
 
Jeg hadde lyst til at motivet skulle poppe ut av kortet. Knota litt, for motivet er så stort, men det gikk på et vis til slutt.

 
Damene er fargelagt med Distress Markers, stempelet er fra Art Impressions, kjøpt på Bikuben.


 
 
Deltar med dette kortet her:
Nordsalten Hobbyklubb #71: Utstanser/punch
Papirdokkene: Alt er lov
 
Nå skal jeg tilbake til strikkepinnene, har en Oslo-Anorakk på gang :-)
Ha en fin dag!
 
Marianne
 

2 kommentarer:

  1. Herlig kort, Marianne! Fremsiden er jo bare fantastisk! Har ikke sett dette motivet før, men syes det var strålende. Og veldig flott fargelagt!

    SvarSlett
  2. Kjempe herlig kort !!!!


    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin